joi, 27 octombrie 2011

Medical Elite Program

Buna ziua, fiecarui OM care ajunge sa citeasca aceste randuri!
In ultimii doi ani, impreuna cu parteneri din exteriorul Romaniei ne-am straduit sa desfasuram proiecte de recrutare pentru a oferi unor Oameni, vieti mai bune, in tari din vestul Europei.
Aceasta postare este doar pentru a spune ca am reusit in unele cazuri si ca am invatat lectii care au costat bani si timp si acestea sunt aspecte mai putin grave, iar alteori relatii si prietenii, chiar si aici am gresit.
Pentru ca evoluam, in proiectul pe care il derulam impreuna cu partenerii nostri de la Maracon GmbH, am trecut de la simpla recrutare de medici la recrutarea cu suport pentru candidatii pe care ii validam ca fiind elite Umane si pe cat posibil medicale in devenire.
Concret, din 14 noiembrie, in doua orase din Romania incepem simultan doua programe pe care le-am numit Medical Elite Programm.
Pentru Sibiu astazi mai aveam inca 3 locuri libere.
Daca sunteti interesat/ interesata, va rugam sa studiati prezentarea acestui proiect si trimiteti-ne un CV in format european, in limba germana, cu o fotografie business, desigur!
Pentru aspecte pe care doriti sa le intelegeti mai bine, utilizati datele de contact din prezentarea proiectului Medical Elite Programm!



Va multumesc frumos!
"Poarta-te asa cum vrei sa fii si vei fi asa cum te porti!" (Norman Vincent Peale)

Cu respect,
Marian-MIhai Bejinariu

3 comentarii:

  1. acest program(MEP) se va desfasura numai in Sibiu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua!

    Desfășurăm în momentul de față 2 ediții: la Sibiu și la Târgu-Mureș, ambele încep pe 14.11. În viitor dorim să îl extindem și multiplicăm pentru a atinge mai multe orașe.

    Vă invit să ne contactați pe e-mail și să ne lăsați datele dumneavoastră de contact. Suntem interesați să vă cunoaștem.

    Cătălin

    RăspundețiȘtergere